Menüü

4H Virumaa suvepäevad 2021

06.09.2021

23-25. augustil toimusid 4H Virumaa suvepäevad, mis kandsid noortepäraselt nime Suvekad!

Virumaa Suvekad toimusid Kauksi rannas Peipsi järve kaldal. Kuigi asukoht tekitab koheselt tunde, et tegu oli imeilusate suvepäevadega ja mõnusalt sooja veega, siis tegelikkuses saatsid meid kolm päeva uduvihm, tuul ja sügisene jahedus. See aga ei kõigutanud kedagi, sest südamed olid meil ju soojad!

Suvepäevadel osales kokku 36 noort ja neile lisaks kolm juhendajat. Suvepäevad algasid bussisõiduga, mis venis oluliselt pikemaks, kui tavaliselt, sest kõik osalejad pidid tegema covid-19 kiirtestid. Testimise kogemus oli enamusele esmakordne, mistõttu pakkus see väljakutseid ja nalja. Lõpuks olime kõik negatiivsete testitulemustega positiivsed ja võtsime suuna Kauksi Puhkeküla poole. Majutasime end kämpingutesse ja saime alustada oma tegevustega.

Esimesel  päeval käisime laagrilistega nutimatkal Oja matkarajal. Jagasime end meeskondadesse ja asusime rada läbima, koos telefonide ja QR koodi lugejatega. Matkarada oli põnev ning kulges mööda pehmet männimetsa, jõudes lõpuks suure ojani, mis oli maa sisse uuristanud sügava oru.  Samal ajal skaneerisime matkarajal olevaid QR koode ja lahendasime mõistatusi. Matkale järgnesid meeskonnamängud ja lõbus muusikaviktoriin.

Teine laagripäev algas sportlikult: kohustuslik hommikuvõimlemine möödus lõbusate tantsuliigutustega. Kuna ilmataat võttis meie soove kuulda, saime paar tunnikest vihmavaba ilma nautida ja võtsime suuna randa, kus  mängisime kõikidega koos Indiacat. Saime teada, et Indiacat saab mängida mitmel erineval moel: üle võrgu, ringis kui ka teatevõistlusena.

Päeval osalesid noored töötubades. Seal valmisid õrnad suled, unenäopüüdjad ja savist ristikheina kujulised võtmehoidjad.

Õhtul toimus Hawaii stiilis pidu, mis algas moedemonstratsiooniga. Kohal olid kenad Hawaii tüdrukud ja noormehed, kes uhkustasid oma värviliste kaelakeede või palmilehtedest seelikutega.  Kostümeeritult tantsisime limbot ja veetsime koos mõnusalt aega.

Nagu ikka, on viimane päev kõige kurvem. Alustasime oma päeva hommikuvõimlemisega. Seejärel mängisime mänge ja hakkasime otsi kokku tõmbama. Tunnustasime ja tänasime kõiki osalejaid ning pidasime plaane, mida selle aastaga veel korda saame saata.